Experienta mea legata de rezervarea facuta la aceasta pensiune este una trista. Tipic romaneasca. Am facut rezervarea si am primit un mesaj automat care ma anunta ca voi fi contactat prin email sau telefon pentru a confirma rezervarea. Rezervarea a fost facuta in seara zilei de 25.06. 2014. In acea seara nu am fost contactat si, gandindu-ma ca este prea tarziu pentru aceasta am asteptat si in dimineata zilei urmatoare (zi in care trebuia sa ma cazez). Nici un semn. Plecasem deja in delegatie si pe drum, intr-o clipa de respiro am hotarat sa sun la pensiune sa vad ce se intampla cu rezervarea. Receptionera mi-a comunicat ca nu au locuri disponibile, prin urmare nu ma pot caza la pensiune chiar daca am facut rezervare. Dar nimeni nu s-a gandit sa ma anunte ca nu mai sunt locuri. Intrebarea fireasca este urmatoarea: CE SE INTAMPLA DACA MA DEPLASAM LA PENSIUNE CONFORM REZERVARII SI AFLAM (SEARA) CA NU MA POT CAZA? DORMEAM IN MASINA SAU "BATEAM DIN POARTA IN POARTA" ? Trist dar adevarat. Mai trebiue sa treaca multi ani pana sa invatam sa facem turism (fie el si de tranzit), pana sa invatam sa respectam clientul.